6. september 2009

Snö

Snö of sweden er et nydelig smykkemerke jeg oppdaget i sommer og som nå må være min absolutte favoritt.

S fikk et blått armbånd i denne serien av meg til bursdagen. Og jeg var så heldig at jeg fikk et likt i hvitt av min kjære til min bursdag.


Jeg synes alle smykkene er helt nydelige. Fine perler i deilige duse farger.

Og fantastiske sterke farger.

Akkurat nå er det disse jeg ønsker meg. Flott gulfarge!


Idag skal alle jentene i Svannetreet ut på tur i skogen med gode venner. Det er søndag og sol, og det må jo utnyttes! Forhåpentligvis blir det bål, pinnebrød og mye moro!

Ønsker alle en strålende søndag!

-I-

2 kommentarer:

  1. Helt enig! Smykkene fra SNÖ er kjempefine. Ser at det er kommet mye nytt siden sist, mulig jeg også må ønske meg noe mer av dette :)
    God søndag til dere
    Kjersti

    SvarSlett
  2. Hei..
    nydelige smykker i herlige farger:)

    Så gøy med skogstur i dag...høres superkoselig ut!
    Regner med dere har hatt en flott dag..
    Ønsker alle tre en fin ukestart i morgen, klem

    SvarSlett