17. september 2009

Fiiin Leilighet

Dagens lille surferunde på Finn- jeg fant jeg fant- en Fiiin leilighet!! Liker klyngen med bilder på stueveggen, peis (sukk) og Tapetene både på kjøkken (det er vel tapet?) og soverom! Den nederste tapeten tror jeg ikke jeg hadde turt å satse på- men den er faktisk kul! Forresten morsom planløsning også- kommer rett inn på kjøkkenet når man går inn døra! Hvis du vil ta en nærmere titt kan du klikke her: http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=19045448&sid=xz4dbanefW7102064&pos=null&tot=null
Hei så lenge!
M

4 kommentarer:

  1. Det var virkelig en fin leilighet!! Blikket mitt falt på tapeten på kjøkkenet som bare var helt nydelig!!! Selv holder vi på å tapetsere
    i hvitt. Har lett vel og lenge etter en tapet jeg føler jeg kan leve lenge med og landet altså på hvitt..igjen..sukk! Men skal kjøre på med farger fra forskjellige duppeditter og hyller. Men poenget mitt var at det er rålekkert med sånne stormønstrete tapeter!
    Ha en fin fredag! :)

    SvarSlett
  2. Vilket underbart hem, verkligen inspirerande bilder :)
    Gillade verkligen de rosa väggarna i köket!


    Önskar dig en trevlig helg!

    SvarSlett
  3. Så enig med deg...en flott leilighet med noen herlige friske tapeter:))

    Ha en super helg! Klem

    SvarSlett
  4. Oioioi! Tipper den leiligheten der får mange på visning! Dritkul jo!

    Maya

    SvarSlett