24. september 2009

Bjørnen Colargol



Kjenner dere Colargol
han som synger dur og moll
Colargol han er ikke sann
alt det rare som han kan
Setter han i sving, ja han er en pussig fyr
reiser rundt omkring, treffer alskens folk og dyr
Er med på eventyr, ja.
Hvis du liker Colargol
han som synger dur og moll
ja da må du passe på for Colargol han kommer nå

Jeg er bjørnen Colargol
som kan synge i dur og moll
ja hver dag fra syv til tolv
gir jeg meg sangen helt i vold
Fuglekongen vår, puster på meg lett og søtt
Kvirre vitt, kvirre vitt, kvirre vitt vitt
Jeg er bjørnen Colargol som kan synge i dur og moll
ja hver dag fra syv til tolv, gir jeg meg sangen helt i vold

Jeg er bjørnen Colargol
og jeg synger dur og moll
ved så godt som Per og Pål
og på alle språk og mål
Fuglekongen vår, puster på meg lett og søtt
å så fint det går, tenk nå kan jeg synge støtt
Kvirre vitt, kvirre vitt, kvirre vitt vitt
Jeg skal nok bli verdenskjent, bare vent, ja bare vent
Jeg er bjørnen Colargol, som kan synge i dur og moll
Lenge leve Colargol, lenge leve Colargol.

M

1 kommentar:

  1. Så koselig dette var da. :) Husker godt den sangen, men er litt for ung til virkelig å huske da den serien gikk på barne-tv. Fin blogg dere har! Velkommen inn til meg, på Husfruas Memoarer. :)

    SvarSlett