15. september 2009

Kjøkkenting

Her er et lite utvalg av ting som jeg synes er veldig fine- og praktiske!
Jeg ønsker meg denne kjøkkenmaskinen fra Kitchen Aid- synes den er superfin- og praktisk såklart! =)

Skålen under er fra FairPlay Design (www.fairplaydesign.no). Materialet er bambus og kommer fra Ekobo i Vietnam. Håndtverkerene får mer betalt uten mellommenn. Har en slik i grønn som jeg kjøpte i FairPlay butikken i Stavanger. Liker at de er i mange forskjellige sterke farger og størrelser.
Stelton kannen er fin =) Liker den hvite best tror jeg.. selv om den er fin i rustfritt stål og lyseblått også!
En litt annen type kaffekanne fra Kvist (www.kvist-visdal.no)- som jeg synes er superfin!!
Håper alle har en god dag etter valget og ellers nyter høsten! Deilig med SOL =)
-M-

1 kommentar:

  1. Her var det mye fint på ønskelisten!
    Kjøkkenmaskinen ønsker jeg meg også..gjerne i knall turkis eller noe:) Men min gamle fungerer helt fint, så da blir det nok ikke noe ny på meg...enda hvertfall.. Ha en fin kveld, klem

    SvarSlett