5. september 2009

En dag i loppehimmelen!

JIPPIiii! I dag har jeg hatt Superduper Loppeflaks!! Var tidlig oppe og dro til Grefsen skole. Så suste jeg over byen i min lille lastebil til Østensjø skole! Jeg har funnet såååå mye fint!! Til sammen ble det to vaser, en liten settekasse, stoff, tallerkner og to kjeler!! Elsker virkelig loppemarked- det er fine ting- og billige ting- man kan prute- og man kan desverre av og til gå glipp av noe rett forran nesa si, men det er jo litt av spenningen!! :) Og i dag har jeg hatt Flaks for å si det sånn!! I lykkerus da jeg fant enda en Cathrine Holm kjele til den nette sum av.... 30,- Wow- Billig!! (Og denne har LOKK!!)
Så fant jeg to supre vaser som passer perfekt på bokhylla. Den oransje er brun inni- skikkelig 70-talls-retro! Digger den!! og den turkise da- så fiiin farge!
Denne kjelen klarte jeg ikke gå fra, den er så liten og søt med fint blått mønster! Det eneste den trengte var en skikkelig vask- så fin som ny nå!
Fant litt stoff også- jeg som ikke syr noe særlig- men nå må jeg prøve snart!! Har tenkt på det så lenge. Mulig jeg kan få hjelp av en av de andre to jentene i Savannetreet- hun har talent skal jeg si dere! Tror kanskje dette kan bli til noe sånt som en kul pute sammen med noe annet stoff.
Kom over et veldig kult tallerkenmønster fra Figgjo! Fikk tre middagstallerkner og fem dype tallerkner til 80,- :) Håper jeg kan finne noen kopper en annen gang :)

En minisettehylle som jeg synes var så søøøt!!
Lykkedag.. Ha en super lørdagskveld!! Vi er Plutselig tilbake! :)

-M-

5 kommentarer:

  1. Å så mye fint du fant!! Skjønner godt du er glad nå...herlig med loppis. Den pannen var jo bare så stilig:) Ønsker dere alle tre en flott helg

    Ps. har lagt dere til bloggrollen min. Må jo ha en kul retro blogg oppi alt det franske..hi.hi

    Lørdagsklem

    SvarSlett
  2. Glemte å svare på spørsmålet...den fine hvite bestikk kassen er kjøpt på ac Home. Link til den butikken på siden min:)

    SvarSlett
  3. Mye fint du også ser jeg:) Artig når man finner noe! Vasene var superfine, og kjelen hadde jeg også kjøpt med meg!!!
    Ha en koselig lørdagskveld:)

    SvarSlett
  4. Så mye fint! Skulle ønske det var tradisjon for loppemarkeder her og...

    SvarSlett
  5. Ser du har vært en dag i Loppehimmelen og funnet mange fine skatter! :*D
    Digger de stoffbitene,det blir nok veldig fine puter kan jeg tenke meg.
    Morro å følge med på hva du hamstrer inn neste gang! <3
    Ha en søt søndag.
    Klem

    SvarSlett