10. august 2009

Min kjæres pastaform!

Jeg er heldig!! I dag hadde nemlig kjæresten min laget en av mine favorittretter når jeg kom hjem fra jobben! Nam Nam!! Jeg fikk oppdrag å dekke bordet, bra fordeling, egner meg mer til det enn kokkelering på kjøkkenet :) Hvis du vil prøve er dette oppskriften:

Min kjæres pastaform!
- Sjalott løk
- Sopp ( gjerne sjampingjonger)
- Kylling eller svinekjøtt i strimler
- Al - Forno saus
- Ost
- Tomat
- Tagliatelle (tørr)
- Oregano, basilikum
Stek løk, sopp og kylling/svinekjøtt. Krydre med litt oregano eller basilikum. Kok pastaen. Legg alt i en ildfast form, hell over sausen, ost og tomatskiver på toppen. Stek midt i ovnen 200 grader i 20 - 30 minutter!!
Håper det vil smake, velbekomme!! :)
-M-

1 kommentar:

  1. Hei!
    Du lurte på her om dagen hvilken type rose jeg hadde på bordet mitt. Desverre vet jeg ikke.... Det eneste jeg vet er at den har veldig små roser og at den ikke blir særlig høy og at den er lyse rosa da.....

    (Ikke til mye hjelp er jeg redd....)

    Ha en fin dag!!
    Hilsen Liv

    SvarSlett