5. august 2009

Maling og fine bilder en onsdag i august..

I dag har jeg malt en gammel arvet kommode (bilder kommer senere) og nå er jeg full av malingsflekker oppover armer og ben, i god stil.. :) Deilig vær å male i, har satset på å la kommodene stå ute siden det er meldt bra vær i morgen også.. så nå er det bare å krysse fingrene for at det er Sant! Tror resultatet blir superbra, gleder meg!!! Det eneste jeg trenger nå er små knotter til skuffene, lurer litt på hvor jeg skal finne det...
Har fått lov til å vise noen bilder som jeg synes er veldig fine og tatt av en god venninne.. :) Ha en deilig Onsdagskveld og nyt sola:) Nå skal jeg og bikkja ut på tur!!
-M-

1 kommentar:

  1. Flotte bilder ;o)
    Angående knotter, så var jeg innom Kremmerhuset i dag. De hadde ganske godt utvalg i knoter ;o). J.

    SvarSlett