25. august 2009

Enda et hekleprosjekt

Full av inspirasjon om dagen!! Begynt på enda et hekleprosjekt - nå i hvitt bomullsgarn. Har ikke bestemt meg for hva dette skal bli heller! Det som er bra er at jeg er igang med heklingen igjen- etter mer eller mindre et helt år uten hekling eller strikking! :) Har som sikkert mange andre hekleogstrikkeglade en haug med uferdige prosjekter liggende bortpakket. Det er selvfølgelig et mål å få gjort de ferdige, men som alltid er det jo Mye lettere å begynne på nye prosjekter istendenfor å Avslutte påbegynte... Tror aldri det kommer til å forandre seg så lenge det er heklenåler og strikkepinner i mitt hjem =) Var på jakt etter rund innleggspute til hekleprosjekt nr. 1 i dag- og Flaks- fant akkurat de putene jeg hadde tenkt meg - på Hansen Og Dysvik! Så nå har jeg ingen unnskyldning for å ikke gjøre ferdig det prosjektet hvertfall!! ;)
-M-

3 kommentarer:

  1. Så fine hekleprosjekter!
    Kjenner alt for godt til det å begynne er prosjekt for så å sette i gang med de tre neste før noen av dem er ferdige.. ;)

    Bildene er redigert med http://www.poladroid.net/
    Synes de blir sååå kule.

    SvarSlett
  2. Hei, M! Takk for hyggelig hilsen:) Så flott blogg dere har!!

    Så koselig med helkleprosjekter:) Kunne ønske jeg kunne hekle ... men jeg tror ikke jeg hadde hatt tålmodigheten til det, jeg er nok mer komfortabel med malekosten - det går fortere;)

    Ha en fin kveld!

    Klem Anette:)

    SvarSlett
  3. Hei hei! Så flinke!Skulle også ønske jeg var flink med slikt! Her var det mange flotte innlegg...Klem til dere:)

    SvarSlett