19. august 2009

Filmkveld

Leid film i kveld - Marley & Me med Jennifer Aniston og Owen Wilson. Hadde ingen forventninger, men det var jo en Veldig søt film da :) Kjenner meg igjen som hundeeier.. særlig med spising på alt mulig. Min vofs spiste opp en stol da hun var valp på grunn av kløende tenner :) og elsket sokker, det gjør hun enda, så hullete sokker kommer jeg nok til å ha så lenge hun lever! Man blir så glad i dyr - og hunden ER menneskets beste venn. Ingen over, ingen ved siden av.. =)
-M-

Bilder lånt fra Filmweb

2 kommentarer:

  1. Hei på deg (på dere?)! Tusen takk for koselig kommentar :))
    Mye fine ting her inne. Jeg er veldig glad i hekleteppet og i denne lampen i innlegget under. Den er kjempefin! Min svigermor har en sånn også. Herlige bilder fra Gålå og Jotunheimen også! Der har jeg vært flere ganger, jeg faller for Valdresflya og Gjende-området.
    Ha en fortsatt fin kveld! Hilsen fra Pillepalle

    SvarSlett
  2. tusen takk for koselige ord inne hos meg!:)

    den filmen synes jeg var skikkelig søt også og jeg er SÅ enig: hunden er og blir menneskets beste venn!

    vibeke

    SvarSlett