7. november 2009

Lørdagskos

Lørdag er en good dag!!
I kveld blir det lørdagskos med tantebarna!
Tante har laget sjokoladekake, og så blir det Løvenes Konge.. Herlig=)
En av mine Disneyfavoritter..
Hakuna Matata! What a wonderful phrase
Hakuna Matata! Ain't no passing craze
It means no worries for the rest of your days
It's our problem-free philosophy
Hakuna Matata!
Music by Elton John,
Lyrics by Tim Rice

Ja, et SavanneTre måtte bli med i dag.. (og bare ett =0)

Ha en fin kveld alle sammen!!
Klem fra M

3 kommentarer:

  1. Verdens beste film! =) Den har ikke barna mine sett tror jeg, så jeg får være på utkikk etter den på dvd.
    Ha en super kveld!
    Madeleine

    SvarSlett
  2. å den er så fin! tipper på at dere har hatt en toppers kveld :)

    SvarSlett
  3. Å for en koselig lørdagskveld...

    Regner med det ble en topp filmkveld!!
    Ha en fin fin søndag også da :)

    Klemmer fra meg

    SvarSlett