22. november 2009

Blomster i heimen

Vi har fått utfordring, og her er noe av det blomstrende jeg fant hjemme =)

Koselig liten skål fra BodaNova.

"Egendesignet" puff. Denne ble funnet på loftet til foreldrene til kjæresten min, malt hvit og trukket med stoff fra Åhléns.

Kakeboks kjøpt på loppemarked for et par år siden. Det morsomme var at på loppemarked to uker senere fant jeg kakefatet som hører til! Elsker de friske fargene!

Stor og god kaffekopp fra Starbucks, gave fra min kjære =)

Søte puter fra Kid Interiør.

Søt boks med tre rom til smykker eller andre småting. Gave fra snille S etter Københavntur =)

Nyt søndagen videre alle sammen!

-I-

3 kommentarer:

  1. Heisann og tusen takk for hilsen :o)
    Alltid kjekt med kommentar fra "nye" bloggere!!
    Så fin og fargerik bloggen deres er!
    Koste meg her inne :o)

    Ha en fin ny uke:o)

    SvarSlett
  2. Så fint! Likte spesielt godt den tredelte boksen...skjønn!

    SvarSlett