12. november 2009

En fantastisk bok

Å møblere et hus er ingen kunst -- å gjøre det til et hjem- det er en kunst..
Helene Forbes Hennie og fotograf Morten Andenæs står bak boken Hennie Interiør. Fikk denne boken av en person som står meg svært nær. Jeg ble naturlignok veldig glad for den - Veldig Veldig snilt... så godt å kunne drømme seg litt bort og bli inspirert nå i November ;) Hennie Interiør er en veldig tykk bok =) Stappet med herlige interiør... jeg kommer til å bruke lang tid til å komme gjennom hele boken. Her er interiør fra sjø til fjell, by og utland, kontor og resturant. I tillegg til fantastiske bilder finnes det mange fine ord og innlegg.. Jeg kan ikke annet en å anbefale denne boken for alle ivrige interiørbloggere og lesere der ute!! Fin førjulsgave til seg selv hvis man vil unne seg noe ekstra en mørk novemberkveld.. =) Jeg er allerede oppslukt..
M

1 kommentar:

  1. Å den så kjempefin ut! En ting til på årets julegaveønskeliste ;)

    SvarSlett