15. juni 2009

Vannkanne

"Rennende vann.......
er rent vann... "
Samisk ordtak.
Hmmm, vet ikke helt om rennende vann alltid er rent, men det er jo noe i det.. stillestående myrvann er jo ikke rent. Friskt, kaldt fjellvann fra rennende elver er som regel rent, men ikke hvis det kommer fra en smeltende isbre.. Vannkannen er fra britiske Burgon & Ball http://www.burgonandball.com/. De har mye fint utstyr til hagen.. Og designen er fin! Kan få Rosa, Lyseblått, Grønt hageutstyr.. for de som ønsker det.. Valget falt på vannkannen, synes fargen er så fin!! Og praktisk for Plantene mine som drikker Mye vann om dagen!


1 kommentar:

  1. Hei Lykkeliten!

    Nam, nam, for oen herlige kanner! Jeg sier nam, nam, for de minnet meg mest om sukkertøy;) Bra valg av den blå - denne typen blåfarge er en favoritt her i huset for tiden.

    Du spurte om jeg hadde malt spisebordet selv, og det har jeg faktisk ikke. Men jeg er SÅÅ fornøyd med fargen! Det stod akkurat slik på et loppemarked, og jeg har ikke trengt å gjøre en ting. Veldig greit:)

    Ha en super dag Lykkeliten!

    SvarSlett