13. desember 2009

Julemarked på Bygdøy

Hei! I går var jeg en tur på det tradisjonelle julemarkedet på Folkemuseet, Bygdøy. Pleier å være innom der hver jul for å få julestemning og for å treffe et par i slekta som har bod der ute! Veldig mye fint i år! =)
Noen boder har fine antikviteter og brukt-ting =) Julenek til alle små pip-pip-er!
I ei lita stue... ser du bakstekona og lysene i vinduet?Vi fikk smake deilig tykklefse.. mmm!
Kan anbefale en tur ut til Bygdøy, koster 50,- for inngangsbillett hvis du er obos-medlem (egentlig: 70,- for voksne)
I dag blir det førjuls-julemiddag, gleder meg =)
Ha en fin 3 søndag i advent! Og en koselig St.Lucia! =)
Klem M

4 kommentarer:

  1. så koselig det så ut!
    her snakker vi julestemning.

    SvarSlett
  2. Åh det ser dejligt ud.
    Opskriften på svampene fås hos Stof og Stil. Du kan købe en opskrift via hjemmesiden.
    Held og lykke med projektet.
    Jeg kan desværre ikke give dig den, da jeg har lavet den til Stof og Stil.
    Mellemstørrelsen findes også i en ny dansk årstidsbog, der sælges i COOPs butikker.
    Måske den også findes på norsk og eller svensk.

    SvarSlett
  3. Heisan...

    Å så koselige bilder..
    Skjønner du må ha kost deg her!
    Det må ha vært kjekt å være på julemarked med sånne rammer rundt...

    Ønsker deg og de andre en flott ny uke!
    Klemmer fra meg

    SvarSlett
  4. Hei! For et utrolig flott julemarked! Har ofte vært på Folkemuseet på Bygdøy, men aldri i juletida. Synes, atmosfæren var koselig :)
    Klem fra Pillepalle

    SvarSlett