15. juli 2009

Lille jakke

Kameraet mitt er ødelagt!! Derfor har det vært litt stille fra denne kanten den siste tiden, de to andre bloggerene er på ferie, så jeg skulle liksom klare å holde fortet, men så streiket kamera! Typisk!! Har jo et par ting jeg skulle ha blogget om, blant annet en superfin kommode jeg har arvet og skal pusse opp.. men jeg får komme tilbake til det senere!! Uansett- på pc'en finnes det jo mye artig, og jommen har jeg ikke tatt bilder av et prosjekt som ble fullført for en stund siden- før bloggens tilblivelse. Nettopp!- Liten babyjakke, 3-6 md str. Ble veldig fin, og ble gitt bort i gave. Jeg hadde nesten glemt den. Husker at damen i garnbutikken likte ideen med flere farger på knappene :) Perlemorsknapper er så fine, og spesielt disse med blomsterform. Babygarn er deilig å strikke med, men tolmodighet må man ha, for 2,5 pinner er ikke det samme som 5,5 eller større... Nå gleder jeg meg til ferie altså!! Ha en fin Onsdagskveld! :)
-M-

1 kommentar:

  1. God morgen!
    Takk for koselig kommentar hos meg:)Den jakka og buksa var bare helt nydelig! skulle ønske jeg kunne strikke!Har lyst å ta meg et strikkekurs jeg... hihi! Så fint jeg kan linke Drøbak innlegget... Da skal jeg gjøre det etterhvert:) Ha en fin dag!Klem til deg:)

    SvarSlett