18. februar 2013

Putefin

Her er den ferdige strikka- puten min!! Kjempefornøyd!! Smart garn, rødfarge 4316 på pinne 4. Strikket i perlestrikk. Enda en fin liten fargeklatt er altså på plass i sofaen! 
Ellers i dag har jeg kosa meg på kafe... ingenting er som en kaffe latte og scones.... 
Da jeg kom hjem gikk jeg løs på prosjektkroken min...
og gjorde ferdig puten!! jippi!! (det ligger et annet prosjekt der også, kommer nok tilbake til det senere... ;)
Kjøpte med meg fine løkblomster på vei hjem i dag.. Et lite hit av vår i stuen =) 
Ha en finfin kveld :)

3 kommentarer:

  1. Kjempefin pute! tenk å kunne strikke sin helt egen, topp moderne strikkepute:-) Du er jammen flink!

    Varme klemmer til deg

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! :) Jeg utfordrer deg til å prøve!! Med tykke pinner og tykt garn!! =)=)

      Slett