12. mars 2012

(Nesten) ferdig Alpaca teppe!

Her er mitt langvarige teppeprosjekt endelig (nesten) ferdig. Jeg mangler riktignok en kant rundt hele teppet, men jeg klarer ikke finne ut hvilken farge det skal bli, så inntil videre får det duge uten kant! Blir glad for eventuelle forslag!! Står ganske så fast!
Uansett er jeg veldig fornøyd med fargene i teppet! Morsomt og motiverende å strikke striper på et så stort prosjekt! Alpaca fra Drops er et takknemlig garn å holde på med, mykt og godt!! Jeg har brukt 1 tråd på litt tykke pinner, strikket riller frem og tilbake.
Godt og varmt er det også!! Ha en finfin kveld alle sammen =) Klem fra M

3 kommentarer:

  1. Nydelige farger på teppet ditt. Alpakka er så deilig, det er nesten så jeg kan kjenne det over meg, mykt, varmt og luftig. :)

    SvarSlett
  2. For et flott teppe! Fine farger du har brukt:) Må være godt å kunne krype under dette på kalde dager:)

    SvarSlett
  3. Teppet ser kjempedeilig ut! Godt med friske farger i sofaen. :)

    SvarSlett