7. november 2010

Gamla Ullevi

Hör du ljudet av juli där utanför?

Sist vi sågs var det vinter och en meter snö

Jag kan höra musiken du gav mig i natt

Så här lät det medan ångesten kom ikapp

Jag vill höra en öde helg explodera utanför ditt fönster

Ibland blir jag så störd av tystnaden här

 

Jag tänker på dig

Jag tänker på dig

Jag tänker på dig ibland

 

Ge mig en ny drog som tar mig nånstans

Jag behöver en ny medicin och ett nytt land

När jag faller lycklig och fri var det falskt alarm, falsk marknadsföring men även inbitna lögnare har sin charm

Jag kan höra musiken du gav mig i natt

Stå still, jag loopar samma tack men det finns nåt där som bara måste bli sagt

 

Jag tänker på dig

Jag tänker på dig

Jag tänker på dig ibland

 

Kent 2010

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar