26. mai 2009

Liljekonvall, oppslagstavle og ferdig teppe!

Liljekonvall.. Lukter godt!


Har arvet 2 store (60x120 cm) oppslagstavler fra 70- tallet (??) . Eller rettere sagt: hadde jeg ikke tatt de med i dag så ville de bli kastet i nærmeste kontainer.. Må inrømme at jeg er litt i tvil.. er de fine eller skikkelig stygge? Funderer litt på om de kan males i kantene.. henges opp i vertikal stilling.. Hva trenger jeg egentlig så mye oppslagsplass til? Bestemorrutene er starten på et nytt hekleteppe i bomull!

Her er mitt ferdig monterte hvite hekleteppe. Har brukt Alfa fra Sandnes garn og heklepinne nr. 6. Er litt usikker på hvor mye garn jeg har brukt, men det gikk hvertfall 12-14 bunter.. Oppskriften er hentet fra "Essential Crochet" av Erika Knight.



Liker hekleputene på fremsiden av boka!
M

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar