20. august 2014

Grønn Septemberjakke

Septemberjakken har vært ferdig og i bruk en stund. Oppskriften er fra Rare Rusk. Artig og fint mønster med god struktur. Garnet jeg brukte er PT2 og det finnes jo i så mange herlige farger. Valgte knapper i tre, synes ofte knappevalg er det vanskeligste med strikkeplagg, det gjør liksom så mye med hele prosjektet. I sommer var jeg innom 3 garnbutikker før jeg fant knapper jeg var fornøyd med til et annet prosjekt jeg holdt på med. Bedre å bruke litt tid på knappevalg enn å velge noe som ikke passer i det hele tatt :) Fornøyd med treknapper til denne jakken i hvert fall. Ha en fin kveld!

5 kommentarer:

  1. Fine knapper kan gjøre mye utav seg, så det er viktig med knappevalgene! Skjønn farge på jakka.

    SvarSlett
  2. Fin jakke, nydelig farge! Flott med treknapper, de tåler vaskemaskinen...det gjør ikke perlemorsknapper gitt:P

    SvarSlett
  3. Denne modellen er så fin! Har strikket en versjon av den før, men nå måtte jeg legge opp en ny til barnehagejakke, takk for inspirasjonen! :)

    SvarSlett
  4. Kjempefin jakke! Grønn er så nydelig farge!

    SvarSlett
  5. Nydelig - og i min total ynglingsfarge :)

    SvarSlett