14. oktober 2009

Vakkert mønster


Dette mønsteret er fra en løper som jeg kjøpte for 10,- på loppis (har blitt endel loppisfunn siste tiden.. =) Synes mønsteret og fargene er veldig fine. Duken er antagelig håndlaget av en person med veldig god smak for - og evne til å sette sammen fine farger.. Rødt, grønt, gult og brunt- fine høstfarger. Tenkte først å bruke borden til en pute. Da jeg fant duken var den en stor linkrøll, etter litt hjelp fra strykejernet ble den slett og fin- så nå tror jeg ikke jeg vil klippe i den, men ha den som den er =) M

5 kommentarer:

  1. Gammelt håndarbeid er det bare å bøye seg i støvet for. 10 kr! Et kupp ;)! Akkurat den fargekombinasjonen der er den jeg liker aller, aller best også for øyeblikket.

    SvarSlett
  2. Heisann!

    Følg denne linken

    http://putitinabox.blogspot.com/2009/10/rosa-bidrag-og-konkurranse.html

    Der styår det alt du trenger å vite for å kjøpe ett hjerte, husk at det er forskuddbetaling :)

    Tusen takk :)

    Klem fra Ida

    SvarSlett
  3. Jag köper också gärna gamla dukar och annat handarbete när det är billigt på loppis. Tycker att det är tur att vi är många som vill köpa det och uppskattar arbetet som ligger bakom.

    SvarSlett
  4. Hei! Takk for hyggelig kommentar og at du vil være med på giveawayen på bloggen min :)
    Virkelig flott broderi!

    SvarSlett
  5. Jeg fikk utdelt refleks på to forskjellige steder på vei inn til jobben i dag og nå forstår jeg jo hverfor..Visste ikke at det var noe som het "refleksens dag" jeg..
    Takk for den opplysningen :))

    SvarSlett